Przejdź do menu głównego Przejdź do treści
Logo PINB
Powiatowy Inspektorat
Nadzoru Budowlanego w Śremie
Logo BIP

Główna nawigacja

  • Inspektorat
  • Komunikaty
  • Sprawy
  • Kontrole
  • Zamówienia publiczne
  • Nabory
  • Kontakt

Sprawy

  • Przyjmowanie dokumentów i obieg korespondencji
  • Rejestry i ewidencje
  • Załatwianie spraw
    • Druki do pobrania
  • Opłata skarbowa
  • Skargi i wnioski
    • Skargi
    • Petycje
  • Udostępnianie informacji publicznej
    • Dostęp do informacji publicznej
    • Dostęp do informacji publicznej nieudostępnianej w BIP
    • Informacja o prywatności
    • Ponowne wykorzystanie sektora informacji publicznej

Informacja o prywatności

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119), zwanego dalej: „RODO” informujemy:

  1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego (adres: ul. Marciniaka 2, 63-100 Śrem; tel. 61 28 29 706; email: biuro@srem.pinb.gov.pl).
  2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z inspektorem ochrony danych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Śremie pod adresem: biuro@srem.pinb.gov.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane, jeżeli jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, a w szczególności do załatwienia sprawy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz wykonywania przez administratora zadań realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO), a także w innych przypadkach określonych w obowiązujących przepisach, w tym w przepisach RODO. Szczegółowa podstawa przetwarzania Państwa danych osobowych zależy od treści wystąpienia i charakteru sprawy.
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, którymi mogą być:
    1. podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
    2. podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
  6. Zgodnie z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych oraz RODO, przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych oraz otrzymania ich kopii, do sprostowania danych, do usunięcia danych, do przenoszenia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (organ nadzorczy).
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prowadzenia sprawy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Śremie, w szczególności w trybie właściwych przepisów.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
  10. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Metryczka
Autor: Kajetan Falbierski
Data utworzenia: 16.06.2024
Osoba publikująca: Leszek Górecki
Data publikacji: 16.06.2024 - 13:16
Ostatnia aktualizacja: Administrator techniczny
Data aktualizacji: 13.09.2024 - 09:09

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Śremie
ul. Marciniaka 
63-100 Śrem
tel. 61 28 29 706

Stopka

  • Dostępność
  • Instrukcja BIP
  • Mapa strony
  • Redakcja Biuletynu Informacji Publicznej
  • Rejestr zmian